...


image20

Hej! Nästan alla klagar nu, på att jag har slutat lyssna på The Ark. Jätte roligt alltså.
Tillochmed dom som ALLTID har klagat på att jag har lyssnat på dom klagar. Kan ni ge er?
Eller iafl bestämma er, ena sekunden tkr ni att jag är konstig för att jag lyssnar på dom, nästa sekund säger dom att jag är dum i huvet för att jag har slutat lyssna på dom. Och så säger ni att jag är onormal för jag inte lyssnar på dom, men vem fan vill vara normal? Inte jag iafl
Nu påminner ALLA låtar jag lyssnar på mig om The Ark.  En låt: You never see me again, i starting crying of you, den höll jag ju fan på att börja gråta av, kom på att om jag slutar lyssna på The Ark kommer jag aldrig mer se en konsert med dom, aldrig mer få ha känslan av att dom står på scenen :'( Gråter nästan bara av att skriva dt.

Och okej, jag förstår alla er som klagar och är sura på mig för att jag slutar lyssna på dom, men lyssna:
För bara typ tre månader sen var dt en tjej i The Arks gästbok som skrev att hon slutar lyssna på dom. Jag blev typ jätte arg och sa att hon va helt dum i huvet, inget äkta fan, och hur mkt sånt som helst.
Nu ett par månader efter börjar jag förstå, hon slutade lyssna på dom för att hon började gilla ett annat band, och inte tyckte att hon kunde gilla två. Jag slutar lyssna på dom för att dt inte känns bra när jag ser en video med dom, ser bilder av dom, läser om dom eller hör deras musik. Jag vet inte, kanske är dt ngt annat jag har problem med, dt kanske bara är så att dt blir The Ark som jag tar bort, egentligen kanske jag är irriterad eller blir typ helt nere av ngt annat, jag vet verkligen inte. Men om dt är The Ark kmr jag märka dt snart, är dt inte dom så kommer jag antaligen börja lyssna på dom igen. Men dt får inte bli på samma sätt igen, tänker inte bli överbesatt igen. Alltså första året jag gillade The Ark så var nästan ALLT bra. Dt ända dåliga var att om jag läste nåt om dom som jag inte tyckte skulle få vara sant så inbillade jag mig själv att dt inte var sant, och då var dt inte sant längre, inte för mig alltså. Men sen efter ett år så fanns dt ingen konsert att se fram emot, inget skivsläpp att se fram emot, inget signering INGENTING. Så nu är dt så här, nästan alla klagar på mig, allt jag hör eller ser påminner mig om The Ark, varenda låt jag lyssnar på får mig att längta tillbaka till The Ark, varenda bild jag råkar ha på datan eller på väggar påminner mig såklart, alltså ALLTALLTALLT har med The Ark att göra! Nu ska jag iafl sluta skriva här och försöka hitta lite annan bra musik, har hittat 4 låtar som jag tkr är ok, men ofta jag ska ha bara 4 låtar att lyssna på, knappast.
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0