Jahapp

image22

Jag är den som ...
Säger att jag är mig själv, fast inte alltid är det

Tycker att jag Inte alltid har rätt, men aldrig fel

Blir irriterad på personer och säger att jag har en anledning, fast jag egentligen inte har det

Är känslig, men aldrig visar det

Säger att jag inte blir påverkad av andra, men blir det ibland

Irriterar mig på mig själv, men aldrig gör nåt åt det

Har fördomar, men aldrig försöker ändra på dem

Får mig själv att tex. inte lyssna på en viss musik, bara för att jag har bestämt mig för att inte göra det

Älskade The Ark obeskrivligt mycket bara för tre månader sen, och som nu inte lyssnar på dom längre pga en

anledning som jag knappt kan få mig själv att förstå.

Shit va mkt dåligt jag kommer på  :/

Men va fan... ingen är perfekt!

Kommentarer
Postat av: Alva

Vad är anledningen till att du inte längre lyssnar på The Ark??

2008-06-02 @ 19:28:45
URL: http://muinterlude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0