kanske :)


image41

image42

image43
Det börjar finnas en liiiten chans att jag kommer till Växjö den 26/4 (a) Hoppashoppashoppas!
Jag måste som sagt dit, och om jag då kommer dit blir jag överlycklig!
Asså, jag har ju slutat lyssna på The Ark, har inte lyssnat på dom på 9 dagar, dt är länge!
Men jag har sagt, ända sen jag slutade, att jag ska på en sista konsert med dom, och jag kanske börjar lyssna lite på dom ngn gång, och då blir dt ju fler konserter såklart! :)
Eller förresten, jag har faktiskt hört en låt med dom! För lyxfällan spelade " Trust is shareware" i slutet av programmet :) Coolt va?

Nu ska jag sluta skriva, men håll tummarna för mig så jag kommer till växjö och tengstrands festivalen eller vad den hette! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0