Lördag

image37
Bilder från konserten :)
image38
Haha, jag har 79 bilder från konserten, runt 75-76 av dom är på Ola, en på leari, en på Jens och en på Sylle och Jepson, vissa "Ola" bilder har dom andra hamnat med på, men ändå :)
image39


Helg, skönt! :) Har en "Flashbacks från The Ark konserten dag" idag, lite irriterande, men också kul :)
Kommer ihåg precis när dom kom in, introt till clamour for glamour spelades, sen kom Jepson, Martin, Sylvester, Leari och Jens in och började spela, Jepson gjorde sina roliga moves, sen började hela publiken skrika och Ola kom in! Alltså kommer verkligen aldrig glömma dt, och den underbara känslan när Ola kom in och ägde scenen (A) Och när absolutely no decorum kom, jag ÄLSKAR när ola sjunger
"Tell me a joke and make me smile
Play me the part, be the star for a while And absolutely no decorum whatsoever, baby"
  helt otroligt magiskt, vet inte varför men just den meningen han jag fastnat totalt för :) Calleth you Cometh I kommer jag också ihåg hur bra som helst, när hela publiken sjunger "aaa" Och låten tog liksom aldrig slut, låten är 3,56 min egentligen men den va säkert 8 min på konserten § Olas mellansnack var ju nästan dt bästa av allt, när han pratade om att bygga broar mellan allas hjärtan i publiken, och att verkligen vara sig själv är en daglig och ständig kamp. Och när "The worrying kind" förresten va också en av dom bästa låtarna, eftersom dt va i melodifestivalen jag verkligen upptäckte hur bra The Ark var :) Men "it takes a fool to remain sane" har alltid varit min favoritlåt, men jag visste inte att dt va The Ark som hade gjort den :) Jag blev överlycklig när jag fick reda på dt (a)

Väldigt långt inlägg idag igen, men dt finns så mkt att säga ju :)


Puss & Kram §

Kommentarer
Postat av: steeeeeeeellaaaaaaa

ååh.. ja längtar tillbaka...
speciellt det me calleth, man skulle sjunga ut sina sista sommarkrafter..

2008-04-12 @ 13:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0