Ojj,

                        
image17

Snälla!!! Nu har The Ark blivit min drog igen, alltså seriöst. Orkar inte med det längre. Få mig att fatta att det inte är bra, jag tänkte att om jag slutar lyssna på dom helt tvärt, bara sluta. Det skulle hjälpa. Jag vill liksom inte sitta och leta efter saker om dom på nätet, och bry mig om allt osannt skvaller som jag läser om dom. Det är inte bra, liksom jag tror inte att dt går att förstå för ngn som inte har varit helt INNE i The Ark kan förstå hur man blir, dt är omöjligt. Och lika omöjligt att förklara.
Nu ska jag lyssna på New Pollution, sen ska jag ta en paus från The Ark så länge jag kan, även om dt inte går mer än i ett par timmar, dt spelar ingen roll.
Kommer säkert skriva här iafl, och skriver när jag börjar lyssna på dom igen.
Så byebye The Ark. <3

Kommentarer
Postat av: muu

ja, asså mina vänner blev arga på mg när det ett tag bara var THE ARK, och ibland har jag också tagit en paus från dem, en gång var det bra, det kändes bra, liksom inte behöva skrika varena gång ja hörde det på radio, då räkte det liksom att bli ganske nöjd inombords, det är ju helt OK, klart man kan vara ARK-fan ändå, även om man inte alltid har koll på när Ola syntes på en papparatzi bild senast......!

2008-04-04 @ 21:31:54
Postat av: Anonym

Varför ska du sluta lyssna på The Ark?
Om du tycker om deras musik och blir glad av den så behöver du väl inte sluta?
Och varför skulle det "inte vara bra" att vara fäst vid ett band?

2008-04-05 @ 22:01:27
Postat av: Nilla

Vad töntigt. Idolskapet blir vad man gör det till. Det finns inga regler eller måsten.

2008-04-05 @ 23:19:29
URL: http://alliwantistheark.blogg.se
Postat av: Linnea

Tack muu! dt du skrev tyckte jag var bra, jag har också tagit pauser, men inte helt från musiken bara från att inte vara besatt.

Det andra inlägget: Jag ska sluta lyssna på dom för jag känner mig typ skuldsam när jag ser dom på bilder, läser om dom, eller hör musiken, en inte rolig känsla.

Nilla: Inte ett dugg töntigt, men jag förstår att du tkr dt. dt va ett arkfan som förut skrev på deras hemsida att hon skulle sluta lyssna, jag blev asförbannad och ba "du är inget äkta fan" du är dum ihuvet OSV. Men nu förstår jag lite mer. dt kommer du också göra. liksom ska jag inte må bra av att se höra eller läsa om dom? nej exakt, så ska dt inte vara. Och ja idolskappet kanske blir vad man gör dt till, jag gjorde dt till att jag blev överbessatt, nu gör jag dt till att jag slutar lyssna på dom.

kramkram /Linnea

2008-04-05 @ 23:25:17
URL: http://linnsenn.blogg.se
Postat av: Nilla

Men varför ska det vara svart eller vitt? Du låter så dramatisk. Och jag vet faktiskt vad jag pratar om. Jag har lyssnat, följt och uppskattat The Ark i 14 år, så jag vet vad jag snackar om. Men jag har aldrig varit besatt, jag uppskattar musiken och jag respekterar människorna i gruppen The Ark.

2008-04-05 @ 23:43:35
URL: http://alliwantistheark.blogg.se
Postat av: Alva

Hej...Jag har varit och är precis helt inne i Ark, men jag tycker bara att det är härligt, jag mår bra av dom! Folk suckar när jag kan koppla precis ALLT till Ark men men det får dom väl göra, jag TRIVS MED DET

2008-04-06 @ 09:25:26
URL: http://www.myinterlude.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0