Ola med skägg

image50

Undrar om Ola kommer ta bort skägget sen, efter Jesus Christ Superstar tiden :) ?
Inte för att jag egentligen bryr mig speciellt, men han passar bättre utan ju ;)
Om jag nu ser hnm i växjö dem 26, så skulle dt ju vara kul att se hnm utan, men ändå coolt med, för dt har jag inte sett förut ;) Aja, får se om jag ens kommer dit... flyget verkar ju inte precis vilja vad jag vill :/ Men annars kan jag ju GÅ till växjö :) På ngt sätt ska jag iaf komma dit!
Alla får gärna kolla min blogg lite oftare (A) för just nu är det knappt några besökare alls tkr jag :)
Och utan besökare är dt ingen idé att skriva, så kollakollakolla :)
kram

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ja absolut. Ola mkr snyggare UTAn skägg ^^ XD Hah, jag vill ju inte få en puss av ett hårmonster heller ^^

2008-04-23 @ 19:07:18
URL: http://salofreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0