100%



Bloggen är helt klar nu jag lovar att det, iallafall inte på länge, blir massa tråkiga inlägg osv som bara handlar om själva bloggen, men självklart får ni jätte gärna fortfarande ge förslag på hur jag ska få bloggen att bli ännu bättre =)
Jag har dock bestämt lite ändringar på bloggen, jag tänkr slå ihoppp den här bloggen med min andra, "personliga" blogg eftersom jag tycker att den här bloggen är helt opersonlig, och därför lite tråkigt, och för att jag inte hinner med två bloggar så jag slår två flugor i en smäll , kanooon ;) Jag ska iallafall testa så ett tag, det kan ju tänkas att idioter till vänner kommenterar saker om The Ark, dåliga saker, och då blir det ju inte kul =) Kommer sakna mitt fina motto, "Bli inte mer besatta av The Ark än ni redan är" :'( Men det kommer ju såklart finnas med ibland ;) Men det blir ju lite konstigt om det kommer med när inlägget inte handlar om The Ark! Okej nu pladdrar jag bara på ... :P

Nu ska jag iallafall ut with my friend Sofie =) Ses senare! Puss&kram :)

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0