Ola på starmix

Hejsan =) Skolavslutning idag, skönt med sommarlov! §
Gjorde någon "starmix" på msn.com , det va massa rutor som  man kunde klicka på så fick man se en liten del av en bild på en kändis, om man kommer på vem det är ska man skriva det i en ruta, kommer man inte på vem det är så bildar alla rutor en bild av sig själva när man klickat fram alla rutor, iafl jag gissade på Nicky Hilton, vilket var helt fel (haha) men liksom, typ mörkbruntsvart hår och stora svarta glasögon, kunde varit hon.. hon är väll blondin nu men ändå.. när alla rutor bildade bilden va det OLA SALO! Snacka om att känna sig dum, min förra idol och jag fattade inte att det va han utan gissade på världens största diva!! Haha, komiskt ju!!
Här är bilden som bildades av alla rutor :



www.msn.com/starmix tror jag man går in på, men att ola va med var ju bara en tillfällighet!


Kommentarer
Postat av: sanna

här får du nåt att skriva om: Ola ska vara med i en film.

2008-06-12 @ 11:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0