Tillbaka på banan!

Okej nu är bloggen klar! Det är inte så mycket färg som jag skulle vilja ha, men jag ändrar headern snart igen :)
Anyway... bort från snack om min header, och till snack om vad bloggen egentligen handlar om =)


Jag va på Liseberg igår, och åkte slänggungorna & ngn regnbågskarusell, precis som The Ark! Rätt häftigt på något sätt att tänka "precis här har The Ark varit" :) Så tänker jag alltid :P
Ofc åkte jag inte bara slänggungorna och regnbågen(?), utan allt annat också, eller allt förutom barnkarusellerna :) Jätteroligt! Hade inte varit på Liseberg innan, utan bara på grönan, och Liseberg är finare kan jag ju passa på att säga :)

Bilden kommer från aftonbladet där det finns fler bilder att kolla på! =)

Ha det bäst!

- Bli inte mer besatta av The Ark än ni redan är -

Bye'

Kommentarer
Postat av: Josefin

tackar :)

2008-06-17 @ 20:03:20
URL: http://josefajnlundin.blogg.se/
Postat av: liene

Tacktack:D

Ha en trevlig kväll!

2008-06-17 @ 20:08:20
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0