A bit of fact for some of you!

image7image8image9


Tja igen :)  Just nu lyssnar jag på topsy kaiser en fantastiskt bra låt enligt mig! Jag känner igen den från ngn film tror jag, kan bara inte komma på vilken. Kanske är dt inte ens från en film, men någonstans ifrån.

Tänkte berätta en sak som antagligen inte ALLA här vet, men många vet nog dt :)
Eller berätta och berätta, jag ska göra en liten lista:

Ola Salo - Sjunger i The Ark, och har just nu huvudrollen som Jesus i Jesus Christ Superstar.
Martin Axén - Spelar gitarr i The Ark & spelar trummor i Stereo Explosion.
Mikael Jepson - Spelar gitarr i The Ark & i Stereo Explosion.
Sylvester Schlegel - Spelar trummor i The Ark  & Sjunger i The guild.
"Leari" Lars Ljungberg - Spelar bas i The Ark & i Stereo Explosion.
Jens Andersson - Spelar klaviatur i The Ark & sjunger i Stereo Explosion.

Alltså är dt bara Ola som håller sig till ett band, coolt va?
Och dt tycker jag är bra :) För då har han all tid till The Ark, eller jag ska inte klaga, man märker ju inte att dom andra har annat att göra ;)  Att Ola hlr sig till ett band tkr jag är hur bra som helst! :)
Jag försöker hitta bilder & info om Stereo Explosion, men dt finns ingenting. På google kom dt upp en bild på "gamla" The Ark, eller då när Martin Olsson(?) tror jag dt va) var trummis.
Aja, får försöka igen ngn annan gång :)
Nu ska jag lyssna vidare på od slatrom ekil! Väldigt bra låt också (; Men den är liiite lång!
Förresten, Martin är ovanligt söt på bilden! Ola är ju söt som vanligt :)
och det brukar ju Martin också va men inte så här söt! :)

Puss & Hej :)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0