1 år

Många arkar som tänker tillbaka på för exakt ett år sen? Då The Ark kom på plats 18 i Eurovision song contest. Kommer ihåg hur arg och ledsen jag var, inte bara för att det var The Ark eller för att det var det svenska bidraget, men jag tyckte att "The worrying kind" var det bästa bidraget i tävlingen. Så speciellt o bra (:
Jag tror att jag klagade rätt länge på att det gick som det gick. Tänkte att jag aldrig mer skulle kolla på melodifestivalen. Det "löftet" bröts när jag kollade lite på årets melodifestival. Men jag tror faktiskt att jag inte kommer kolla på esc, man vet liksom ändå hur resultaten blir typ.  Så Ola hade kanske lite rätt med att det är en dyngtävling. Men lite pinsamt att han sa det när han varit så positiv innan och ställt upp i tävlingen osv. Men han blev såklart arg...
Aja.

Någon som har hört  Bohemian Raphsody med Queen? Den är verkligen jättebra :)




"HM modellen Ola". För er som inte läst det, så skrev jag förut att en av HM:s manliga modeller liknar Ola Salo.
Och här är alltså bild på honom :)


Och givetvis en på arken dagen till ära. (Kan man inte säga riktigt, men iafl ;) )

Kommentarer
Postat av: Zara

Ja vet inte hur länge jag satt och skrek på TV:n den kvällen! efteråt spela jag The Worrying Kind på högsta volym för att demonstrera lite :)



Ja vet den där HM modellen, varjegång jag går förbi den tror jag de är Ola :) undrar om de är medvetet gjort av HM att han ska lika Ola Salo???...

2008-05-13 @ 10:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0