esc

Hade inte tänkt att skriva något förrän någon svarat rätt på gåtan, så det här blir ett undantag :)
Men svara ändå!

I år når nästan esc nått sin botten, asså hur dåliga kan bidragen vara?
Jag gillar när texter betyder något, och hittar jag inte den riktiga betydelsen brukar jag komma på min egna, men i årets bidrag tror jag inte att jag kunde hitta ngn betydelse i någon av låtarna.
Jag brukar heja på Sveriges bidrag hur dåligt det än varit, sen förra året tyckte ju jag om det, så iår kan jag tyvärr inte gilla Charlotte Perrellis "Hero" den är som vilken poplåt som helst, kanske bra melodi och så men den betyder ingenting enligt mig, Pinsamt också att Charlottes klänning var nästan precis likadan som bidrag nr.4 och i ett annat bidrag hade tjejen liknande klänning, kort och silver. Roligt är det iallafall att alla bidrag från Norden har gått vidare till final! Wihii!

slut på inlägg

-Bli inte mer besatta av The Ark än ni redan är-

Kommentarer
Postat av: Zara

håller helt klart me dig, vad har hänt me esc??? alla bidrag igår va skit dåliga, inklusive sverige, fast ändå en an de bästa, på något konstigt vis :P

och alla såg ju likadana ut! Silver klänningar är verkligen årets grej i europa, hahaa



Usch nä vad hände med världens musik smak?? var är glammen var är arken???? :(



väntar med spänning på svartet till gåtan.

2008-05-23 @ 16:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0