Halleluja



Den låten är så himla bra och fin, gråter nästan av den :) Men nu kan jag inte hitta någon annan artist än Amanda Jensen som sjunger den, och det låter inte så fint tycker jag :/ Får leta vidare sen :)
Jag och två kompisar ska vara med på våran elevkonsert om en månad :) Hoppas det går bra! Och bättre än sist :P
Då ville jag sjunga "Calleth you cometh I" , så blev det inte ;/ Så nu var dom med på villkoret att jag inte skulle vilja sjunga en arklåt, ingen risk, lyssnar inte på dom :) Fast "URIEL" eller "no end" skulle kunna vara bra! Jag vill nämligen ha en lugn låt :) Nog snackat om det...

Har inte varit inne i The Arks gästbok på länge men hoppas på att det inte är mer skrivet om Olas utslag. jag tycker att ni oroar er för mycket! Tänk er om ni fick ett utslag, på en sekund tror alla att det är något farligt som typ knark, inte så kul, ellerhur?

Fler och fler säger att dom träffade Martin på växjö konserten! Roligt att han var där och kollade på Ola :) Bra kompis kallar jag det! Har inte lyssnat på arken på 1 månad och 3 dagar, ojj vad tiden går! Det är rätt skönt, faktiskt, behöver inte bry mig så mycket om dom liksom :) 

Ha det bäst! bye :)

Kommentarer
Postat av: Natalie

Riktigt brablogg, snyggt gjort(designen) :)

2008-05-08 @ 21:28:34
Postat av: Natalie

Fattar dock inte varför du har slutat lyssna på Arken, vet att det är jobbigt att bliFÖR besatt. Men man blir ju SÅ GLAD av musiken. The Ark är helt enkelt bäst!

2008-05-08 @ 21:31:42
Postat av: Zara

Ja Martin va i Växjö, men de var även Leari och Jens, deras föräldrar och flickvänner.

de är bra vänner de ;)



herregud hur kan du inte ha lyssnat på arken på över 1 mån???! de skulle jag aldrig klara (har dock aldrig testat)

p.s har du lyssnat på I just wanna..... än? de måste du verkligen.

2008-05-09 @ 15:52:40
Postat av: Linnea

Natalie: tack så mycket :) hoppas på att kunna ha en egenvald bakgrund, kanske på arken, men vet inte hur man gör... någon annan kanske vet?

Ja man blir glad, men jobbigt också ju :) trivs bra utan dom nu, börjar nog lyssna lite smått sen.

Zara: jaså vad roligt :) ja väldigt bra vänner! jag hoppas på att många gamla kompisar kommer och ser mig och två kompisar på våran elevkonsert!

nej den har jag inte hört, har försökt hittat den.. vart hittar man den? (:

2008-05-09 @ 19:24:58
Postat av: Zara

jag tror att de finns länkar till I just wanna sing.... på forumet, under Concerts.

annars tror jag att du kan söka på den på youtube, sök på I just wanna.... eller tengstrand 08.

hoppas du hittar den, den är så underbar :)

2008-05-10 @ 15:28:50
Postat av: *K*

Gå in på forumet - där finns en kategori som heter Conserts.

2008-05-10 @ 20:49:14
Postat av: *K*

ID=6453" rel="nofollow">http://www.thearkworld.com/forum/topic.asp?whichpage=5&ARCHIVEVIEW=&TOPICID=6453

2008-05-10 @ 20:57:37
Postat av: natalie

i video 2 finns en snutt med I Just Wannna

http://pertengstrand.wordpress.com/videos/

2008-05-11 @ 18:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0