inte sämst faktiskt


Från vänster: The Arks första trummis (namnet kommer jag inte ihåg, och tror han är trummis), Jepson, Ola och Leari :)

Har ändrat mig lite... I just wanna blir faktiskt bättre och bättre för varje gång man hör den, men jag tror nog inte att det någonsin kommer blir en sån låt som jag gillar jätte mycket. Men den är inte lika dålig ,eller vad man ska säga, som jag tyckte förr :) Och jag förstår att den va bättre live, arken är bättre live överhudvudtaget! ;)

Jag kan ha den som vills blogg som länk från min blogg, kommentera  bara vad din blogg heter och vad du heter så kan jag lägga till den som länk :) Vi kan ju byta, så jag länkar din och du min (: smart!
Ha det bäst


-Bli inte mer besatta av The Ark än ni redan är-

Kommentarer
Postat av: Zara

aah :) kul att du börjar ändra åsikt om I just wanna...

kul gåta föresten, du skrev i arkens göstbok att om man sett gammla intervjuer så borde man veta...hmm trodde jag sett de flästa intervjuerna om inte alla, i alla fall de på youtube.

men ärligt talat säger mig Ola + anka inget....

känner mig lite dålig, heheh

2008-05-22 @ 21:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0