Karlavagnen



Tjabadoo :)
Tack för svar på förra inlägget, ska lyssna efter topsy kaiser nästa gång jag kollar på klassfesten :)
Och ja, på ngt sätt gillar jag kanske fortfarande The Ark, eller jag kan iafl inte komma över dom.
Här i Muppsala finns det en affär som heter Boutique Kaiser. När jag såg saker som hade med The Ark att göra skrev jag dom som sms på mobilen, och sparade i "utkast", där står bl.a boutique kaiser.
Det andra som finns kvar är: "13.49 va calleth you cometh i på p4 "och "gainomax använder samma hypnosplatta som The Ark" men jag lovar, det fanns mycket mer förut.

Jag kommer ihåg i somras, jag lyssnade på "karlavagnen", ett radioprogram som sänds rätt sent, vid 00 tror jag.
Iafl, man kunde ringa in och berätta om vad man tyckte var vackert, och jag tänkte seriöst ringa in och berätta om ola salo :) överdrivet kallar jag det! men som tur var gjorde jag inte det, det hade varit lite väl överdrivet :p ©

Kommentarer
Postat av: anna

Fin tanke var det i alla fall :)

2008-05-17 @ 22:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0