Malmö?


Det är så mycket dåligt som händer i Malmö... :/ Just där arkarna bor, förstår inte riktigt varför dom bor där eftersom så mkt händer. Eller iförsig, där jag bor händer det saker ibland, sen när tidningarna skriver om händelserna så verkar det alltid mycket värre än vad det egentligen är. Men det händer ju verkligen jätte mycket i malmö!? Senast igår sa dom på nyheterna att ett våningshus eller något sånt hade bombats och massa personer hade evakuerats. Och jag tycker alltid att jag hör massa dåliga saker om just Malmö, väldigt ofta. Malmö, Malmö, Malmö. Men antagligen märker inte arkarna av händelserna, för då skulle dom nog inte bo där :)  

byye

Kommentarer
Postat av: Zara

Hej :) jag bor inte i malmö, utan en bit utanför, men jag jobbar i malmö så jag är där varje dag.

tror inte att malmö är värre än någon annan "storstad" som gtbg el sthlm. Jag märker inte av någonting, men de händer ju olika saker på olika ställen i malmö, man behöver ju inte va på typ rosengård, de hade inte jag vågat.

fast ärligt talat så är inte möllevångstorget, där de flesta arkarna bor så jätte trevligt enlgit mig.

men vad vet jag, :)

Martin har i alla fall bra smak, han bor ute på landet bara en bit från mig, heehe.

he de bra //zara

2008-05-03 @ 15:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0