Martin Axén berättelse



Hej alla angelheads! Ledsen att jag inte skrivit på länge, varit bortrest. Var rätt nära Småland faktiskt :) Skönt.
Men nu skriver jag igen!
Hade uppsatts skrivning i tre timmar i skolan idag. Utan att det egentligen var meningen hamnade Martin Axén med i min berättelse. Jag vill ha med en känd trummis, & jag försökte fråga mina kompisar lite tyst så lärarna inte hörde, om dom snabbt kunde komma på en bra trummis. Då började dom snacka om TH:s trummis, så då tänkte jag ta Sylvester Schlegel. Men jag gillar att Martin verkar så snäll, och han är ju trummis i Stereo Explosion om inte jag minns helt fel.
Så han fick vara med som trummis, han är känd även i berättelsen förstår ni ;)
Kul att det är rätt många besökare här! Och ett par kommentarer :)
Fortsätt kolla! Jag ska skriva så mkt som möjligt (:
Oftast med med som mest en dags mellanrum mellan inläggen tror jag :)

Ha det bra, och bli inte mer besatta av The Ark än ni redan är ;)
kram


 


Kommentarer
Postat av: Rosen arkfaaan!!

hej hej, jag tycker att din blogg är jätte fin och rolig o läsa!=)

Kram Rosen

2008-05-06 @ 17:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0