rätt!

Sally har svarat rätt på frågan, grattis, haha :D På första försöket och på 2 sekunders tänketid ;)


Svaret är iafl: simhud mellan tårna! 
Det tycker jag nästan alla galna Arkfans borde kunna! :) Iafl alla som sett intervjun med arken från hultsfred 00 eller 01, där berättar Ola nämligen om det och ber också att dom ska zooma in hans tår, haha :P



Här är videon alla som inte har sett den, och man kan ju se den igen:) Jag har säket sett den 50 ggr :P

-Bli inte mer besatta av The Ark än ni redan är-

Kommentarer
Postat av: Zara

ahhaa, nu fattar jag, att jag inte tänkte på det. har ju sett den här intervjun mins 50 ggr jag med!

att jag inte tänkte på det, älskar verkligen denna intervjun :)

2008-05-23 @ 18:18:50
Postat av: Lisa

på sen kväll med luuk 2004, så visa han simhude i tv :P

2008-05-28 @ 15:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0