Allsång 3

Just när jag slog på tv:n va Peter Settman på scenen, men jag hann inte se ngt av honom så har därför heller inget att säga om honom.

Amanda Jensen. Jag har ngt emot henne, vilket jag har mot många artister, men hon är rätt ok iafl, hennes "inhopp" på scenen var ju rätt roliga. Hennes röst är också väldigt speciell, på ett bra sätt, men jag tror att man kommer tröttna på den i längden.

Brolle. Han har bra röst, men jag tyckte att låten var dålig, jag har inte hört några låtar på engelska med honom men jag tror dom kan vara bättre.

Maria Haukaas Storeng. Henne hade jag aldrig hört talas om! Och jag hade såklart därför ingen aning om att hon var norsk så det kom som en överraskning när hon började prata. Hon hade bra röst iafl!

Little Gerhard, Rock-Ragge, Burken och Rock-Olga. Dom var ju skitroliga! Särskilt han, som jag tror va Burken, i hans kläder som såg ut som en pyjamas haha. "Hey Baberiba" och "Bee-bob-a-lula" är ju bra också!

Lasse Stefanz. Jag hade ingen aning om att det var han/dom som gjorde "Jag vill vara din Margareta" om den nu heter så, och jag tyckte inte att han kunde sjunga så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0