Där blev dt lite fel ..


Tjabadoo =)
Tack för kommentaren Zara! Roligt att du gillar det nya utseendet, jag tyckte det blev lite mörkt att ha svart på sommaren:)
En tjej hade kommenterat och skrivit att Ola visade sin "simhud" när han var med i "Sen kväll med Luuk" men att det inte fanns någon video från det på internet, det var det jag menade i förra inlägget att det inte fanns någon video med på internet :)

Det blir inte så mycket intressant skrivet här för tillfället, anledningen är att The Ark står still :)

Ha det bäst!

- Bli inte mer besatta av The Ark än ni redan är -

Kommentarer
Postat av: Zara

ahaah :) tror jag såg de, när ola va med i sen kväll me luuk. men de va ett tag sedan :P

2008-06-02 @ 23:11:56
Postat av: sanna

det inslaget, eller hela intervjun, skulle jag jättegjärna vilja se :) måste väl gå att få tag på något sätt??

2008-06-03 @ 16:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0