nej leta i ateljen -


Finfin bild tycker jag :)

- är ett parlindrom som Ola sa i en video jag just såg =)
Kollade in ZTV, och där hittade jag en video med Ola och Sylvester, dock står det att det är med Ola och Jepson =) Sök på Ola Salo så kommer den fram, för jag tror inte det va någon speciell länk så jag kan inte länka ;/
Så söt  Ola i videon, det går ju inte att inte tycka om honom ;) Han hoppade ner i vattnet för att ta upp en redbullburk som han råkade blåsa i, och så förklarade han att han avskyr nedskräpning. Sötsöt video!

Däremot går det att inte tycka om honom när han nu tydligen ska vara med i en film också!! Förhoppningsvis är inte hans roll så krävande, för då kommer det ju ta år och dar' innan The Ark kommer tillbaka! :/ 

Ska nog fixa headern på bloggen så den blir lite finare, men jag är rätt nöjd med att ha den så här faktiskt =)

Ha det bäst!

- Bli inte mer besatta av The Ark än ni redan är -

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0