David Bowie Project runway Ny header

Hejsan =)
Börjar gilla David Bowies låt "life on mars"!
Videon kommer här:
 
För er som inte redan vet det. David Bowie är en av Arkarnas idoler ochdet är från David Bowies låt "Quicksand" som "Just a mortal with potential of a superman" kommer från.
Han ser ju helcool ut i videon ;) Men Ola är coolare.
Han ser också väldigt förändrad ut nu från förr...

Han ser ju ut som vem som helst nu!

Nog snackat om David Bowie.

Någon som har sett Project Runway, från 07 tror jag. Där är en kille med som heter Daniel Sacero, han va den som sa att han inte tänkte skylla på någon i sitt "lag" (dom jobbade tillsammans en gång) och att han tog på sig ansvaret helt, och som då också åkte ut och jag TROR att han grät . Haha sämst förklaring men iallafall, det jag försöker komma till är att jag tycker han liknar Ola Salo! Tyvärr hittade jag inte någon bild på honom... men är det någon som tycker likadant kanske? (a)

Sen vill jag också ha tips på header (bakgrund m.m) Som jag sa förut gillar jag min rätt mycket, men vill ändå ändra den lite. Om någon kan hjälpa mig att fixa en header är det hur bra som helst!! =)

Ha det bäst!

- Bli inte mer besatta av The Ark än ni redan är -

Kommentarer
Postat av: Ngn som bara har råkat snubbla över din blogg :)

Hehe, iallafall, jag tror du menar Daniel Franco x'D

En svarthårig kille med en ganska "stor" näsa och små mörka ögon

Kram

2008-06-16 @ 19:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0