ingen bra rubrik...

image34
Hejsan :) Jag vet, jag har inte skrivit på länge...!
Saknar The Ark lite, men inte alls så mkt som jag trodde att jag skulle göra, och inte så mkt som jag gjorde första dagen :)

Vill också säga en sak, tro inte för mkt på era idoler, alla gör fel, dom också.
Kanske inte är så roligt alltid att vara Ola Salo. Tänk dig själv, du råkar göra ngt fel och media får reda på dt, då vet iafl hela Sverige det inom ett dygn, nästan.

Min mobil känns lite tom utan alla Ark låtar men nu har jag låtar med:
 
James Blunt
Man fred mann
Nordman
The Clash
The Poodles
Queen
Ronan Keating
Björn Gustafsson
:)

Har också kvar några gamla favoritlåtar med The Ark, fast jag lyssnar inte på dom, dt är iafl:
Kolla Kolla
The Glad Yeah
&
2000 lightyears of darkness.

Kram :)

image35


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0