Likheter till 99%

Tja :) Har ngn mer än jag tänkt på att Jepson liknar Pär Holmgren och Karlsson på taket :D?
Bild på det där nere, karlsson är han extremt likt, undrar om han var den som spelade karlsson, men bara inte har sagt dt :P När jag sökte på Jepson bild till min fina ihopsatta bildsak som kmr snart, så klickade jag på en bild som kom fram, och så kom en text med rykten om Ola upp, och jag blev irriterad, så som jag blev när jag fortfarande lyssnade på dom. Väldigt irriterande, för helt seriöst, så har jag släppt The Ark nästan helt. Men ändå bryr jag mig om vad som står där! Aja, ska försöka att inte bry mig nästa gång:S
Måste hitta biljetter till resan till Växjö nästa lördag, har bestämt att jag måste dit, men tänkte inte bli glad förrän det är helt säkert! :) För tänk om dt inte blir då? då har jag ju redan blivit inställd på att det SKA bli. :/
Nu ska jag lyssna på musik, bye :)

image51
Pär Holmgren, Mikael Jepson, Karlsson på taket! Lika eller hur? :)
Eller det var en dålig bild på Pär, han är mer lik egentligen. haha(:

§§§


Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha jo, lika som bär ^^

2008-04-23 @ 19:02:12
URL: http://salofreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0