Växjö:/

image53

Det blir ingen Växjö för mig :/ Iallafall inte om jag inte råkar ha värsta turen nu, och hittar biljetter så jag är framme i tid osv. Det verkar väldigt omöjligt. oo, jag som hade nästan sett fram emot en sista Ark-konsert, och få se Ola en gång till & fått höra I just wanna (sing a song called) :(
Om någon ska dit, kan inte du spela in just den låten och lägga ut på youtube? sen skriva till mig vad länken till just den filmen är (A)? Snälla?
Men det kanske är bra att det inte blir någon konsert, för då kommer jag inte bli hyper...
och så kommer jag inte ha flashbacks från konserten hela tiden, har ändå det från förra konserten :(
Men det irriterar mig att det inte blir något Växjö :(
Aja...
Nu ska jag vara positiv istället :)
Bye

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ska heller inte till växjö. Men! Vad menar du med "sista ark konsert" Ska du inte gå på fler ark konserter? :O

2008-04-23 @ 19:04:52
URL: http://salofreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0