Torsdag

Tjabado=)
Dagen började med att jag la mig på stranden och solade och lyssnade på musik (A) Fett skönt!
Sen gick jag upp till huset och då ringde Andrea (kusinbarn) och ville att jag skulle följa med och hyra en "cykelbil" för man behövde vara 15 för att få hyra den, och jag är 14 men det tänker inte dom på...
Sen cyklade jag runt med dom på den där, asjobbigt! Sen kom typ lite gäster och va här i några timmar, och sen va det kväll! Juste jag kollade på nyheterna, haha, och så berättade dom om en spjutkastare som förra året råkade kasta det rakt i ryggen på en längdhoppare tror jag det var och så skulle spjutkastaren kommentera kastet och försökte säga " det chockade mig" och ba "it sucked me" hahaha:D Min dåliga humor, men sämst på engelska ju :D
Nu ska jag kolla på "Albert och Herbert" dom är skit roliga :D

byye'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0