explanation

Okej idag blev det många inlägg.. =)
Förklaring till Alva om varför jag inte lyssnar på The Ark!
Det är så här att jag var för besatt av The Ark helt enkelt. Så jag blev liksom *galen* eller liknande av att lyssna på dom, det va inte precis kul och därför slutade jag lyssna på dom. När jag lyssnade på dom så liksom tvingade jag mig själv att inte lyssna på annat, det va bara The Ark som gällde, jag erkände inte att jag gillade låtar som inte var Ark låtar. Det kanske inte låter drygt, jag venne, men det är det. Sen kanske jag tröttnade på deras låtar iochmed att jag enbart lyssnade på dom, så kan det ha varit utan att jag hade tänkt på det. Jag gillar fortfarande arken skulle man nog kunna säga, dom är ju fantastiska! Nog för att jag tycker att dom borde visa sig mer, man får ju aldrig se dom längre. Första dagarna jag slutade lyssna på arken så var jag typ jätte arg och ledsen, arg på The Ark, snacka om patetiskt. Så var det iafl. Men jag behöver en lånnnnng paus från dom, och sen nästa år när dom kommer tillbaka, då kanske jag börjar lyssna på dom ingen, och vara ett arkfan, men aldrig bli så besatt igen. Tills dess tänker jag bara skriva om dom här!
Det är ett bra sätt att ändå på ngt sätt prata om arken, och då behöver jag inte deras musik och jag behöver inte vara besatt, kanon! =)
Att jag lägger ut bilder är först och främst att bilderna kan ha ngt med texten att göra, att det är en fin bild, och oftast för att jag tycker ett inlägg blir trögt och tråkigt att läsa om det inte är någon bild med. Och du som gillar arken borde väll bara gilla det :)

Hoppas du fick en bra förklaring, om inte, fråga igen!

Ha det bäst!

- Bli inte mer besatta av The Ark än ni redan är -


Kommentarer
Postat av: Alva

Ookej, jag tror jag förstog på ett ungefär ;)

Hoppas att du kommer på nån konsert om det blir många nästa sommar, för dom är ju underbara live! PUSS O KRAM ta hand om dej =)

2008-06-06 @ 18:31:17
URL: http://muinterlude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0