sommarsommarsommar

 

Glad midsommar =) Vädret verkar vara på väg åt rätt håll, det är varmt och lite soligt iallafall i Uppsala, hoppas det håller i sig :) Det har dock kommit lite regn som det enligt mig gör varje midsommar :P

Jag har hittat två bra låtar, eller hittat och hittat, jag gillade dom förut och har dom nu igen :D Låtarna heter iafl if you're not the one for me - Daniel Bedingfield och Everytime - Britney Spears! Jag har informerat mina kära kompisar att jag vill ha med låtarna på vårat nästa uppträdande =)
Tycker någon annan än jag om de låtarna?

Och så Ola Salos look a like, som jag pratat om rätt länge, här kommer äntligen en bild:



Likt ellerhur? Något är det som liknar honom! Båda är väldigt söta kanske! ;)

Ha en jättebra midsommarafton, dag och helg! =)

- Bli inte mer besatta av The Ark än ni redan är -



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0