Stan väder och 1 juli ;)

Ännu en sommarlovsdag, och den har spenderats på stan med en kompis =) Köpte en Sverigeklänning! En vit klänning i "mjukistyg" med hjärtan som ser ut som Sveriges flagga på :) Inne på bikbok spelades "Little dysfunk you" underbart, man hör inte The Arks låtar på radio annars.

Kan passa på att säga att jag gillar dagen väder!! Soligt, kunde varit varmare, och lite fläcktande blåst! =)

Det blir inget Sundsvall för mig den 1 juli :'( Men jag har iallafall något att göra hela dagen och det kommer förhoppningsvis bli en lika lyckad dag som det skulle blivit om jag åkte på konserten! Jag väntar på arkkonserter till nästa år tror jag, om inte arken hade tänkt att ha fler i år! :D

Kommentarer
Postat av: sanna

lika underbart att höra itaftrs på radion oxå varje gång..

2008-06-26 @ 23:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0