värde på bloggen, ola look a like (?), frågor

Hejsan =)
Min blogg är värd 3060 kronor!!! :D Gå in på www.bloggvarde.se och kolla vad din blogg är värd ;)
Dock är det inte på riktigt, utan bara för skojjs skull :)

Jag sa fel förut när jag sa att en kille som hette Daniel Sacero, medverkande i projects runway 07, liknar Ola Salo. Killen heter Daniel Franco, tack till dig som kallade dig "en som bara råkade snubbla över din blogg" som rättade till mitt lilla fel =) Iallafall, nu blev det inga problem med att hitta en bild på denna Daniel Franco och han liknar Ola på något sätt, går inte riktigt att säga varför tycker jag =) Eftersom det krånglar med att lägga in bilder för tillfället så kommer bilden med nästa inlägg :)

Och nu till det här med frågorna, inte en enda fråga har kommit in, däremot kommentarer med "jag vet inte vad jag ska fråga", hm.. kanske lägger ner det. Men ni får 1-2 dagar till på er, så skrivskrivskriv =) Och glöm inte bort att skriva om ni tycker att jag skulle skriva om något mer! :) 

Ha det bäst!

- Bli inte mer besatta av The Ark än ni redan är -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0