ArkArkArk §

image2


Började nästan tröttna på arken för ett tag sen, kände att dom aldrig visade sig, lite som om dom plötsligt struntade i fansen. Bättre blev dt inte av att en kompis tyckte detsamma. Sen nu dom senaste veckorna har dom börjat visa sig lite mer, tre gånger i tv och en gång i hänt extra. Vilket har gjort att jag har börjat övergå till det överbesatta beteende,eller vad man ska kalla dt, som jag hade förut. Så snälla alla vänner som förut drog mig ur dt, gör dt igen! Dt är nu jag behöver dt, inte när jag redan har fastnat i "thearkfällan". Jag vet inte om ngn av er läser dt här, tror inte att ni ens vet om den här bloggen. Men om ni vet så kan ni gärna kalla mig överbesatt, och få mig att tänka på annat :) Jag blir inte irriterad, jag lovar! Så besatt har jag inte hunnit bli än. Dt här låter som största problemet, ojjojj, men ärligt talat så är dt ett problem, iafl för mig. The Ark är som en drog för mig, som jag en gång har klarat mig ur, men som jag nu håller på att komma in i igen. Dt vill jag inte, dt skulle jag inte må bra av.

Men dt finns så mkt positivt med The Ark som jag vill säga, hittils här kanske dt har verkat som om jag inte tkr dt, men dt gör jag, verkligen.

Att höra arkarnas gör att jag blir hel lycklig för stunden, efteråt blir jag typ deppig eller vad man ska säga. Känns som om jag vill höra mer, eller se mer om dt gäller video.

Har hittat massor av nya arkbilder på internet, jag är underbart glad!!! § :)
Så nu är dt 391 stycken i min samling på datan tror jag :)
Och så läste jag igår på deras hemsida att dom kommer ha en konsert i sverige isommar, EN?! klart man blir lite besviken, men dt är bättre än ingen alls som dt verkade först. Men den konserten måste jag på iafl. Ska se till att jag kommer dit :)

Kanske inte helglatt inlägg den här ggn, men man kan ju inte alltid ha bara glada saker att säga! :)
kram o hej puss på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0