:)

Tjabadoo angelheads :)
Fick nytt skrivblock igår i skolan (det gamla va slut asså) & innan jag slängde det gamla så passade jag på att ta kort på texten som var över hela blocket, tyvärr ser man inte dt så bra eftersom dt va skrivet med blyerts, men man ser den lilla texten bredvid, haha (:

Självklart står det The Ark, eller stod (: 
Vilket det gör på mitt mattehäfte också, överdrivet att jag skrev dt överallt :S
Aja :)

 
Kollar The Arks gästbok rätt ofta, och jag tror inte jag är ensam om att inte orka med alla rykten där :S
Dom borde lägga ner den ett tag tycker jag. Jag personligen bryr mig inte precis om allt som skrivs där, men alla överdrivna fans (nu menar jag inte att alla som skriver där är det) blir ju helt galna när några påstår att Ola kanske tar droger och blabla. Så sluta skriva massa rykten där!

byye
ha dt bäst (:

- Bli inte mer besatta av The Ark än ni redan är -


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0