jag undrar...





 

Hej angelheads! :)
Är i samma stad som TheArk konserten var i somras, den jag var på alltså. Undrar om jag blir lika typ hyper som jag brukar bli när jag åker förbi stället där den var. Jag brukar alltid ha på högsta volymen på en The Ark låt, och sen verkligen stirra på slottet där den var, och tänka "Ola Salo<3TheArk Ola Salo<3TheArk Ola Salo<3TheArk". Tror att jag kommer få massa flashbacks från konserten, men kanske inte bli helt hyper (: Får se imorgon när jag kommer åka förbi där!

Vissa av er som har läst mina inlägg verkar förstå det med att ni borde låta Arkarna ha sina privatliv ifred, men många av er tänker säkert fortfarande "jag kan väll ringa eller gå dit, dt är ju bara jag, och en gång" men om alla tänker så så blir det ju många :)

Hade ett sammanfattat blogg inlägg, alltså en sammanfattning av hela bloggen, för alla som inte läst den förut, och inte orkar läsa igenom hela bloggen för att förstå sig på min "The Ark resa", men jag tog just bort det inlägget, tyckte att det inte riktigt passade så bra här :)

Fortsätt kolla bloggen är ni snälla, det skulle vara roligt om det är ett rätt jämt antal besökare varje dag:) inte så att det pendlar mellan 60 och 20 som det gör nu ungefär ;)

Ha det bra, skriver snart!

byye
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0