Ola naken eller...



Tjabadoo :) Skrev som sagt en uppsatts igår där Martin Axén blev inblandad! Pratade om uppsatserna med några kompisar idag, och så kom vi in på ämnet The Ark! Jag ba: Jag har aldrig sett Ola med kläder! Alla ba : VVAA?! jag ba: ojj nej, alltså jag menar tvärtom, eller jag har ju sett honom utan kläder, asså på en bild eller utan byxor och sånt och, men asså jag menar jag har aldrig sett honom inte utan hans tröja, eller asså jag har nästan aldrig sett honom fullt påklädd, han brukar ju visa halva magen! :P Det blev väääldigt fel (:

Läste lite i The Arks gästbok igår! Det var några som snackade om att Ola har utslag, och om det skulle kunna vara droger. Snälla ni, sluta oroa er. Hade det farit något som hänt Ola så hade ni nog fått reda på det. Och chansa inte så mycket för det leder bara till rykten. Så ta det bara lugnt! Liksom, om någon av era kompisar har ett utslag, är det första ni tänker på då att det kan vara allvarligt? Skulle inte tro det! Det är kanske bara ett eksem eller något utslag från solen, raksår? Oroa er inte iaf :)

Och kom ihåg dt jag har sagt förut, bry er inte om arkarnas privatliv så mycket. Något måste dom få ha för sig själva! Det verkar inte alla förstå! Men det är svårt att förstå, jag vet :)

Ha det bäst! byye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0