Radio!



Hej Angelheads och alla andra :)
Åkte bil länge idag, genom Småland <3, jag älskar som sagt Småland.
Iallafall... Per Tengstrand intervjuades! Han berättade lite om sitt nuvarande projekt i form av "Tengstrandsfestivalen", alltså den som Ola medverkade i förra helgen, den 26/4. Först förstod jag inte ens vem det var som blev intervjuad, men först när han sa nåt om Ola Salo och piano reagerade jag. Han berättade att när han spelade igenom en klassisk låt på pianot, så va publiken tystare än han nästan någonsin varit med om tidigare, häftigt tycker jag, med det verkar kanske inte helkul med en publik som inte skriker. Han sa också att Ola (Salo) och han (Per) skulle medverkar tillsammans i melodifestivalen nästa år. Tyvärr berättade han senare att det bara var ett skämt :P
Men det kanske ändå inte hade varit så kul om det ändå inte var ett rockigt bidrag, vilket det antagligen inte hade varit om  Per Tengstrand var med eftersom han spelar klassisk musik, vad jag har förstått iallafall :)
Hoppas att alla som var på konserten den 26 hade en underbar kväll!

Skriver snart igen, med tills dess, ha det bra :)
-
byye

Kommentarer
Postat av: Alva

Hejhej, var tvungen att skriva igen, du säger att du inte lyssnar på The Ark...Och ändå är det bilder på dom vid så gott som varje inlägg och det står alltid något om dom...Du verkar ju älska dom ju...Varför inte bara..LYSSNA PÅ DOM??? Vad är anledningen? Dom är ju helt underbara och det verkar inte som om du tycker nånting annat du heller..



Jaja ha det bra puss o kran //Alva

2008-06-02 @ 19:37:23
URL: http://muinterlude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0