svar



Lite "svar" på kommentarer eller vad man ska kalla det :)

Jag tycker faktiskt inte alls att det är genialiskt att kunna skriva en låt som går "I just wanna sing a song called i just wanna" osv. Låten kanske framfördes genialiskt i Växjö, vad vet jag som inte var där. Men när jag såg videon gjorde jag såklart min bedömning därifrån. Och låten är inte dålig, men jag gillar texter som betyder nåt, och jag kunde inte riktigt hitta något "djup" i den texten. Hoppas jag kan lyssna på hela låten, den kanske är bättre då :) 

Jag satt också och skrek! (Efter The Arks placering i esc.) Iafl fick alla i närheten höra hur mycket jag hatade esc och hur dumma i huvet alla va som inte röstade fram The Ark till den vinst dom faktiskt förtjänade.
När jag tänker tillbaka kan jag nästan bli arg tillochmed :) Eller iafl komma ihåg hur arg jag var :P
-

Enligt vissa i The Ark gästbok ska Leari tydligen få barn, vilket jag inte riktigt vågar tro på än eftersom det inte blivit officielt på The Arks lista eller vad man ska kalla den. Det sprids så jobbigt mycket rykten i The Arks gästbok, dom borde ha något där som känner av om någon börjar med ett rykte, och så kan personens data bli blockad från The Arks hemsida ett tag. Något sånt skulle nästan behövas, för vissa går ju tillochmed på allt som skrivs.
Nu menar inte jag att det inte är sant att Leari ska få barn, för dt har jag ingen aning om. Men det är så mycket osant som skrivs där.
byye & ha det bäst! :)

-bli inte mer besatta av The Ark än ni redan är-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0