no feelings anymore

image54

The Arks it takes a fool to remain sane va på radio idag, exakt klockan 10.10 , haha :) 
Den har, som ni säkert redan vet om ni har läst hela min blogg, varit min favoritlåt i 8 år.
Sen slutade jag ju för några veckor sen att lyssna på Arken och då är dt ju inte min favoritlåt längre såklart(:
Men iafl, varje gång jag har hört den har jag alltid börjat tänka så mycket, på allt liksom, att man ska vara sig själv t.ex. och allt som låten betyder och ja, precis allt! Idag är det för första gången någonsin som jag inte känner något alls, jag längtade inte ens tillbaka till konserten, ja ingenting alltså. Det var så konstigt, för just den låten har alltid fått mig att tänka. Det kanske är det att jag kanske har kommit över Arken nu, vet inte.
Och så var jag på HM idag, en av deras manliga modeller liknar verkligen Ola Salo, ungefär samma längd på håret och likadant skägg, konstigt! Blir som sagt ingen växjökonsert för mig, men det ska inte bli ngn depplördag för det :) Men om ngn som ska dit imorgon läser det här, spela in låten I just wanna (sing a song called), snälla! och lägg ut på youtube, och skriv adressen till just den låten till mig! (:
Vore ju roligt om det är en bra låt!
-slut på inlägg-
byebye



Kommentarer
Postat av: Ellen

Oj, jaha...där ser man. Själv betyer arkarna sååå mkt att jag nog aldrig tror jag kommer släppa dom, självklart kommer jag någon gång sluta lyssna på dom, inte helt men inte vara besatt och inte stå längst fram på konserter inte be om atugraf. Men, dom är speciella och allt dom står för, så mkt dom har hjälpt mej, nej det kan man inte glömma.
Ja, anntar att du lägger ner med bloggandet, i alla fall denna blogg då?
Ha det bra och hoppas du även om du inte lyssnar på ark längre kan se och fortfarande förså vfr du en gång älskade dom så mkt.
Puss Ellen
Kom gärna tillbaka till min blogg ^^

2008-04-25 @ 21:11:25
URL: http://salofreak.blogg.se
Postat av: Zara

ja vet när jag och min kompis var i växjö efter konserten :) gick vi förbi HM, först trodde jag de va ola, men vid en närmare titt var det inte de.

men väldigt likta, i alla fall.

2008-05-01 @ 12:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0