Fredag

Vaknade när gäster(?) eller vad man ska säga kom :P Eller jag gick upp då..
Fett kul, dom va här i flera timmar!
Sen åkte vi till Borgholm och shoppade, sen hem och åt.
Och på kvällen blev det strandkrogen för att lyssna på musik och jag bad DJ:n att spela ngn TheArk lå,helst one of us is gonna die young. Och när låten som just spelades va slut började "The worrying kind" med Maja Hirshawa(?) jag ba neeej! Asså jag hatar den låten för alla som vill veta, eller asså när hon sjunger den, Sen kom som tur One of us (aa)
Och nu kom jag hem, och borde gå och lägga mig eftersom kusin kommer tidigt och hämtar mig imorgon!

Typ samma inlägg på bdb, :p

kramkram

byye'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0