gårdagens allsång!

Jag glömde ju skriva om allsången igår! Så här kommer det ist:

Jag börjar med Sanna Nielsen: Jag gillar inte henne egentligen men just den här låten, "empty room" tycker jag är jätte bra! Den enda bra, som jag har hört, som hon har gjort! Ingen kommentar om hennes uppträdande.

Magnus Uggla: Jag tycker han är så himla skön! Så cool på scenen i sina röda stuprör och solbrillor! Rätt bra låtval också och roligt att han har fått ett band!

Peter Jöback och Eva Dahlgren: Jag måste börja m
ed att säga att jag inte förstår varför Peter har ändrat frisyr!? Han såg så mycket bättre ut i sin förra frisyr, och glasögonen var inte heller fina, deras duett var sådär, inte så bra låt,

EMD: Dom gillar jag verkligen inte!  Dom ser ut som ett litet pojkband och verkar vilja vara mer lika än dom redan är, tre killar med likadana kläder varav två redan ser ut som varandra, nejtack.

Jag får inte glömma babsan! Som jag tror kommer återvända i varenda program, vem vet. Dock tyckte inte jag att Babsan var särskilt rolig igår, och det kan nog bli lite långtråkigt i längden.

Dagens bästa: Magnus Uggla! Och jag måste säga Sannas låt, den va i klass med Ugglas låtar fast hans personlighet gör att han blir vinnaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0