Sundsvall




Jag vill också till Sundsvall :'( Asså jag vet att det är bäst att jag inte åker dit, även om det vore möjligt, för då kommer jag bli som förut och det pallar jag inte, men jag vill ändå! Kommer va helt nere kl 00 :( Aja... hoppas ni som är där har en underbar kväll! Och dag... anyway.

Mina kära kusiner kom hit igår och sov över tills idag, väldigt kul :D Somnade vid tre och gick upp klockan 9 så jag är rätt trött :P Mitt rum, där vi 4 sov, va huuuur varmt som helst också så det gick inte att somna om så det va bara att gå upp, bita i det sura äpplet ;) Nu åkte dom precis hem och jag försöker komma på ngt att göra under dagen =)

Vi ses - Byye  .


Kommentarer
Postat av: Amanda Eklund

okej, aop det är realityserie

2008-07-04 @ 19:00:20
URL: http://dumpamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0