hm:/


Ja, många arkfans lär iafl känna igen bilden, fanns i nerladdningsversion på malmö operas sida. Häfitg bakgrund!


När jag gillade The Ark fanns det en trygghet i det, man hade alltid dom om man va arg, ledsen, glad, ja när som helst. Nu finns inte den tryggheten längre, går inte att hitta i någon annan musik. Och nej alla som alltid ska säga det, jag har inte "kommit över" The Ark, hur skulle jag kunna göra det? En stor del av mitt liv som jag plötsligt ville byta ut.
Saknar verkligen tryggheten :(  Och det har jag inte riktigt gjort förrän nu. Problemet är det att jag vet att om jag skulle bli som jag var, vilket jag förresten inte vill, då skulle jag vara liksom, ja bli exakt som förut, bli typ nere av att gilla dom eller vad man ska säga. ooh :/ jag blir så irriterad. slut på inte roligt inlägg.

Calleth you Cometh I sjöngs idag, eller det blir igår eftersom klockan är över 12, av Rongedahl i "Så Ska Det Låta".
Tyckte dom sjöng liiite fel en gång :) Inte ofta en arklåt är med i Tv. Samma låt är ju med i filmen "klassfesten".
Jag tycker att jag känner igen topsy kaiser från någon film också, någon som vet vilken? :)



 


Kommentarer
Postat av: natalie

topsy är oxå med i klassfesten och abselutely no decorum i "allt om min buske"

2008-05-17 @ 13:57:36
Postat av: rosen

det finns en film där joy surrender, calleth(tror ja) laruel wreath e med, kmr inte ihåg va den hette

hehehe, du behöver inte överdriva med ditt ark lyssnande, du kan va lika mkt fan fast du inte lyssnar så mkt, du gillar ju dom fortfarande tror ja iaf

2008-05-17 @ 16:44:15
Postat av: *K*

Dream heter filmen. Calleth är inte med, men någon mer låt från WATA är med.

2008-05-18 @ 13:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0