ingen likhet


Så rolig bild! det står typ "Ola med ett fan" som beskrivning på melodifestivalsbloggen tror jag det va ;)

Så här dåligt trodde jag faktiskt inte det skulle gå för Sverige. Men roligt är det iallafall att The Ark kom på 18 plats förra året, vilket är bättre än Charlotte Perellis 21 plats ;)

Läste lite gamla artiklar om Arken från förra årets esc. Där blev The Ark angklagade för kopiering av låt, att deras låt skulle ha liknat David Bowies låt "Quicksand" jag lyssnade på den nyss, och jag hittar verkligen ingen likhet.
Jag har hört att "Just a mortal with potential of a superman" hela den raden kommer från just "Quicksand, jag kunde inte höra det, men kollade texten på internet och det var så "Just a mortal with the potential of a superman". The Ark sa iafl att dom inspireras av gamla glamrockband som glömts bort. Det kanske räcker som förklaring :)

Björn Gustafssons röst uppläsning var ju jätterolig :D "Ola (hola) Belgrad" och alla andra som läste upp rösterna berättade att först kommer dom som fick 1-7 poäng, men det berättade inte Björn utan körde rakt på dom höga poängen =) Och så gav han 12 till Sverige (A) haha, Europa måste seriöst tro att vi är störda efter hans roliga röstuppläsning ;)
Ola Salo och Björn fyller förresten år samma datum :)
ha det bäst!

- Bli inte mer besatta av The Ark än ni redan är -


Kommentarer
Postat av: Zara

hahaha, ja arken är bättre än charlott, vilket är en självklarhet, kul bara att resten av europa också tyckte så :)



Björn var bara roligast, satt och skratta som en galning för mig själv. ja de andra länderna måste tro att vi e dumma i huvudet, "en blond kille som inte kan engelska, inte tackar värdlandet som alla andra, inget av de här "thank you for a fantastic show, you are SO beautiful" och som sedan ger sitt eget land 12 poäng, haha de måste verkligan ha trott att han va hel konstig.

2008-05-25 @ 11:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0