Ola video



Hej angelheads :)
Såg en video från växjökonserten igår när jag försökte hitta "I just wanna" på youtube, kunde ju inte låta bli att sakna Olas humor, haha :) Den är så dåligochrolig (:
Men jag tycker att han borde inse hur mkt bättre han ser ut utan skägget! Han är så mycket sötare utan, tycker nästan inte att han är söt överhuvudtaget längre. Iallafall inte som jag tyckte förut.
Iallafall, nog snackat om sånt som jag inte ens borde bry mig om. Vill Ola se ut som han gör får han väll göra det.

Har hittat lite ny bra musik! :)
Living on a prayer - Bon Jovi
It's my life - Bon Jovi
Halleljuah - Leonard Cohen (finns bättre versioner, men hittar inte dom)
Bohemian rapsody - Queen
Posion - Alice Cooper

väldigt bra låtar det :) Särkilt Halleljuah och Posion!

Om någon har länken DIREKT till "I just wanna" eller kan klicka fram den eller nåt sånt, snälla skicka den till mig!
Jag kan nämligen inte hitta någon länk under conserts. Eller jo ett par som går till google video, men väl där så kom det bra något som man skulle välja mellan två till länkar, testade båda, men hittade ändå inget.
Så snälla, om du har länken eller kan hitta den, skicka den till mig :)

Skönt att det inte är så mkt snack om Olas utslag längre i gästboken :)
Tyckete det va lite överdrivet, särskilt när det började snackas om knark.

bli inte mer besatta av The Ark än ni redan är :)

Ha det bäst!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0